در مورد دستگاه های بسته بندی فرم فیل سیل بیشتر بدانید

دستگاه های بسته بندی فرم فیل سیل دارای قابلیت یک خط کامل بسته بندی با کمترین نیاز به نیروی انسانی و بیشترین تیراژ تولید را دارا می باشد. در این نوع بسته بندی به دلیل ساخت ظرف در داخل کابین دستگاه همراه با حرارت بالا و عملیات پر شدن ظروف و بلافاصله سیل شدن آنها در ماشین آلات موسوم به فرم فیل سیل درجه بالای بهداشتی بودن قابل حصول است.

سیستم های پرکن در ماشین بسته بندی فرم فیل سیل بسیار متنوع و حساس می باشد. به دلیل اینکه دارای امکانات دوزینگ (پیمانه کنندگی) بسیار دقیق می باشد، پر کردن محصولات رقیق مانند آب، آبمیوه و محصولات غیلظ مثل عسل، مربا و … امکان پذیر است.

مواد بسیار غلیظ همانند کره در وزن های پایین (10 گرم) و یا اوزان بالا (500 گرم) را با خطای بسیار پایین (2 الی3درصد) جزو توانایی های مهم دستگاه های فرم فیل سیل می باشد. دستگاه های فرم فیل سیل با عنوان ماشین آلات ترموفرمینگ نیز شناخته می شوند زیرا عملیات ساخت ظروف در آنها توسط فرایندی به نام ترموفرمینگ انجام می شود (فرم دهی با تاثیر حرارت).

ظروف مورد دلخواه تولید کننده در ماشین آلات فرم فیل سیل به هر شکلی که مورد سفارش باشد توسط قالب های دستگاه ساخته می شود. سیستم سیل این این نوع ماشین آلات توانایی چسب زدن انواع فویل های پایه آلومینیوم، پلی استر، کاغذ، و … را دارا می باشد.

همچنین دستگاه های فرم فیل سیل دارای قابلیت سیل کنندگی روی ظروف از جنس PS و PET و PVC و PP را دارا بوده و بسیار انعطاف پذیر می باشد.

موارد استفاده از دستگاه های فرم فیل سیل

در روش فرم فیل سیل محدودیتی از بابت مواد قابل بسته بندی وجود ندارد ولی عملا موارد استفاده عمومی و رایج از این سیستم عبارتند از:

1- انواع مربا و عسل به صورت بسته بندی های تک نفره و اوزان بالا

2- آب معدنی لیوانی و انواع نوشیدنی های قابل بسته بندی و لیوان های یک بار مصرف

3- انواع بسیار متنوع محصولات لبنی اعم از پنیر، پنیر خامه ای، خامه، کره، ماست، شیر و … در بسته بندی تک نفره و وزن های بالاتر

4- بسته بندی های انواع سس تک نفره، روغن زیتون و دیگر افزودنی های غذایی

5- بسته بندی محصولات پروتینی مانند همبرگر، کالباس، سوسیس، و … در بسته بندی های تک نفره و وزن های بیشتر

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *